10-09-2011, 03:41 PM
Evet ilk konumda yaklaşık 2 yıldır üstünde çalıştığım hack olayından bahsedeceğim hack öyle eğlenmek için yapılmaz sıfırdan oyun yaratmak ve senden başka herkesi eğlendirmek .. çıldırtmak .. bazen güldürmek .. bazen de ağlatmak için yapılır neyse ana felsefe bu.
İlk başta hack program arşivi ile başlayacağız sitedeki diğer arşivlerde tam bir denetim için çoğu araç eksik kılınmış onları da burada tamamlayacağım
[glow=red,2,300]Arşiv:[/glow]
İçerik:
pokemonturkiye.com.7z.html]https://hotfile.com/dl/129453928/38fca50/poke_editing_tools_GunsNRoses.pokemonturkiye.com.7z.html
https://depositfiles.com/files/8xqpkft50
https://www.megaupload.com/?d=2U0Q6PJO
----------------------------------------------------------------------------------------
Şimdi Fire red in giriş ekranındaki charizard ı hacklemeyle başlıyorum...
bu latiosu kullanacağım
IrfanView adlı programla açın sprite ı
Image>Decrease Color Depth> 16 colors 4BPP yi seçin
[Image]->[Palette]->[Edit Palette ] açın
benimki böyle görünüyor...
en baştaki rengi parlak bir yeşil yapın
[Image]->[Palette]->[Export Palette ] yapın ve paleti kaydedin
elimizde böyle birşey var
resmi kaydedin...
NTME yi açıyoruz (arşivde mevcuttur)
file> open tileset
resmimizi açtık
sağ alttaki preset sizes ı FR/LG TS yapın
tile selection bölümünde kırmızı kare tüm latiosu kaplayana kadar artılara basın
sonra aşağıdaki tile map te pokemonun ekranda görünmesini istediğiniz yere koyun latiosu
en aşağıdan palette map e girin ve TÜM LATİOSU D LERLE KAPLAYIN
File> Save tile map
UNlz GBA da 2011. rewsmi açın
import> ve spriteınızı yükleyin
write to rom
sonra 2012 ye geçin ve file>load raw yapın tekrar write to rom>ok
olay bu
şimdi paleti editleyeceğiz APE i açın
ve sağ aşağıda sağa dönük oka tıklıyoruz ve paleti yüklüyoruz muhtemelen şu hatayı verir
'Runtime Error 13' alana kadar buişlemi tekrar yapın
sakın hatayı ve editoru kapatmayın
ekranın fotosunu çekin PrintScreen ile
elimizde böyle bişey var
ape i tekrar açın ve çektiğiniz fotoda alttaki palette yer alan kodları sırasıyla yazın
Replace e sonra da load a basın şimdi iki palette aynı
sonuç
anlatım. ben
resimler. pokecomöunity
yarın arkaplanı sonra harita hacklemeye geçicez sonra da script yazmas derslerine başlayacağım
İlk başta hack program arşivi ile başlayacağız sitedeki diğer arşivlerde tam bir denetim için çoğu araç eksik kılınmış onları da burada tamamlayacağım
[glow=red,2,300]Arşiv:[/glow]
İçerik:
Spoiler:
Advance Map 1.92
Advance Mart 6.5
Anim Editor
Advanced Palette Editor
A-Tack
Easy Script Maker
Header Editor
Free Space Finder
Item Editor
Nameless Sprite Editor
Nameless Tiile Map Editor
Overworld Editor
Professional Tile Creator
RHEA
unLZ Gba
Xtereme Script Editor
Advance Mart 6.5
Anim Editor
Advanced Palette Editor
A-Tack
Easy Script Maker
Header Editor
Free Space Finder
Item Editor
Nameless Sprite Editor
Nameless Tiile Map Editor
Overworld Editor
Professional Tile Creator
RHEA
unLZ Gba
Xtereme Script Editor
pokemonturkiye.com.7z.html]https://hotfile.com/dl/129453928/38fca50/poke_editing_tools_GunsNRoses.pokemonturkiye.com.7z.html
https://depositfiles.com/files/8xqpkft50
https://www.megaupload.com/?d=2U0Q6PJO
----------------------------------------------------------------------------------------
Şimdi Fire red in giriş ekranındaki charizard ı hacklemeyle başlıyorum...
Spoiler:
bu latiosu kullanacağım
IrfanView adlı programla açın sprite ı
Image>Decrease Color Depth> 16 colors 4BPP yi seçin
[Image]->[Palette]->[Edit Palette ] açın
benimki böyle görünüyor...
en baştaki rengi parlak bir yeşil yapın
[Image]->[Palette]->[Export Palette ] yapın ve paleti kaydedin
elimizde böyle birşey var
resmi kaydedin...
NTME yi açıyoruz (arşivde mevcuttur)
file> open tileset
resmimizi açtık
sağ alttaki preset sizes ı FR/LG TS yapın
tile selection bölümünde kırmızı kare tüm latiosu kaplayana kadar artılara basın
sonra aşağıdaki tile map te pokemonun ekranda görünmesini istediğiniz yere koyun latiosu
en aşağıdan palette map e girin ve TÜM LATİOSU D LERLE KAPLAYIN
File> Save tile map
UNlz GBA da 2011. rewsmi açın
import> ve spriteınızı yükleyin
write to rom
sonra 2012 ye geçin ve file>load raw yapın tekrar write to rom>ok
olay bu
şimdi paleti editleyeceğiz APE i açın
ve sağ aşağıda sağa dönük oka tıklıyoruz ve paleti yüklüyoruz muhtemelen şu hatayı verir
'Runtime Error 13' alana kadar buişlemi tekrar yapın
sakın hatayı ve editoru kapatmayın
ekranın fotosunu çekin PrintScreen ile
elimizde böyle bişey var
ape i tekrar açın ve çektiğiniz fotoda alttaki palette yer alan kodları sırasıyla yazın
Replace e sonra da load a basın şimdi iki palette aynı
sonuç
anlatım. ben
resimler. pokecomöunity
yarın arkaplanı sonra harita hacklemeye geçicez sonra da script yazmas derslerine başlayacağım